Tatjana Kecman

Ostanak na sceni je moguć uz predan i pošten rad

''Sirena i Viktorija'' je komedija zabune u režiji Radoslava Milenkovića po tekstu Aleksandra Galina.
Kultura / Kazalište | 08. 04. 2018. u 14:27 Fena

Tekst članka se nastavlja ispod banera

Predstava "Sirena i Viktorija", rađena u privatnoj produkciji Ferzeng iz Beograda, 9. i 20. travnja gostuje u Kamernom teatru 55 u Sarajevu, a nakon toga članovi skupine kreću put Mostara gdje 26. travnja sudjeluju na festivalu Mostarska liska.

''Sirena i Viktorija'' je komedija zabune u režiji Radoslava Milenkovića po tekstu Aleksandra Galina. Uloge u ovoj predstavi tumače Milena Pavlović, Tatjana Kecman i Radoslav Milenković.

Komad govori o novopečenoj bogatašici Sireni (Tatjana Kecman) koja svojoj razvedenoj prijateljici i profesorici engleskog jezika Viktoriji (Milena Pavlović) naručuje "Pastuva" koji "ispunjava sve seksualne fantazije". Međutim, pogriješi broj i umjesto seksualnog predatora u stan im stiže vremešni astronom Konstantin (Rale Milenković) koji, da bi preživio, radi po kućama kao stilist-kinolog.

Glumica Tatjana Kecman, rođena Bišćanka koja je odrasla u Sarajevu, osnivačica je teatra Ferzeng. Govoreći za Fenu o predstavi kaže da kroz komične situacije ove komedije provejava tranzicijski trenutak, u kome se publika najviše prepozna, trenutak kada je jasno da ovaj svijet u kome se skoro sve može kupiti za novac nikome "ne ide naruku”.

Govoreći o izazovima i teškoćama privatne teatarske produkcije Kecman ističe da umjetnost i trgovina ne idu zajedno nikako.

''Ne slažu se... Može se brzo i lako napraviti predstava koja se dobro prodaje. To je bar lako! Ali, mene to ne zanima, ne čini me toliko sretnom par nula više na račun. Ne prostituiram naš zanat. Dobar posao je kad uspijete na sceni ispričati dobru, duboku, točnu priču. Publika to osjeti. Često ne znaju što je loše, ali uvijek, bez izuzetka znaju što je dobro'', kaže Kecman.

Ona smatra da se ne može dogoditi da napravite dobru predstavu i da nemate publiku, te da je dug ostanak na sceni moguć jedino uz predan i pošten rad. Kaže da je u njezinom slučaju čitav niz okolnosti doveo do toga da ima vlastitu produkciju.

''Iskreno, nisam, kad sam studirala, maštala da se bavim tim rabotama. Situacija se dosta promijenila u odnosu na prošla vremena. Nažalost, na gore. Nisam mogla da dopustim sebi da postanem otrovana, nezadovoljna glumica. Ja umirem ako ne igram, zato sam se pokrenula. Prije sedamnaest godina napustila sam trupu u kojoj sam često bila nezadovoljna, a čiji sam bila stalni član'', kaže.

Kecman ističe da je s jedne strane jako teško, jer ne voli što mora da se bavim marketingom, reklamiranjem, bustovanjem vlastitog rada na društvenim mrežama.

''Opet, s druge strane, slobodna sam napraviti ono što želim, jaka sam, uporna i ne može me nitko zaustaviti i to je dobar osjećaj. Ne silazim sa scene, igram se sa divnim glumcima, nije to mala stvar! A, sigurnosti nema, jedino možeš da se pouzdaš u samoga sebe'', ističe Tatjana Kecman.

Tatjana Kecman rođena je 1969. u Bihaću. Odrasla u Sarajevu. Završila studij na Fakultetu dramskih umjetnosti u Beogradu u klasi profesora Vladimira Jeftovića. Godine 2002. pokrenula je vlastitu produkciju koja će iznjedriti nekoliko sjajnih predstava, od kojih neke ostaju na sceni i više od deset godina, igrajući ne samo u Beogradu i Srbiji veći i zemljama u regiji.

"Prekobrojna", "Suteren", "10 naprema jedan", "Više sreće ovaj put", "U(s)meće življenja“, "Pomahnitali", "Sirena i Viktorija", "Ženska posla" (koprodukcija sa BDP-om), samo su neki od naslova.

Kopirati
Drag cursor here to close