Počelo oduševljenjem, nastavilo negativom
Urednik Vogue Adrie: Fotografije Lepe Brene nisu promocija klasnih razlika
Tekst članka se nastavlja ispod banera
Ne događa se tako često da jedan modni editorijal, bar u domaćim medijima, izazove toliko reakcija kao onaj koji je Lepa Brena u suradnji s Vogue Adria priredila u novom izdanju tog prestižnog magazina. Počelo je oduševljenjem, a nastavilo se i po kojom negativnom, čak i osuđujućom reakcijom. Glavni i odgovorni urednik Vogue Adria Milan Đačić kaže za N1 da je Lepa Brena regionalna zvezda i da nije bila namjera da se promoviraju klasne razlike.
Na jednoj od fotografija Lepe Brene u editorijalu Voguea se pojavljuje posluga. Neki su to protumačili kao romantizaciju klasnih podjela.
''Jasno je da nitko ne želi promovirati klasne podjele, ali kao kada gledate film, u njemu se pojavljuju različite scene, što ne znači da je to podrška klasnim podjelama“, rekao je Đačić.
Kako je rekao, fotografije predstavljaju jedno vrijeme, a to su 1980-te, kada se tako živjelo.
''To je jedan moment koji smo predstavili, to je jedna od 50 fotografija u editorijalu i nije promoviranje klasnih razlika'', ponovio je Đačić.
Govoreći o tome kako se došlo na ideju da Lepa Brena bude na naslovnoj Vogue Adria, glavni i odgovorni urednik kaže:
''To je projekt koji smo planirali i prije nego što smo krenuli službeno, a svi smo u timu znali da će doći trenutak kada ćemo obraditi fenomen Lepe Brene. Činjenica je da mi pokrivamo tržište od pet zemalja u regionu i jako je teško odabrati koja slavna ličnost je relevantna u svim tim zemljama. Izbor Lepe Brene se ne dovodi u pitanje, je li ona ta ličnost koja predstavlja cijelu regiju i kroz koju možemo da ispričamo tu priču koju smo željeli da predstavimo'', pojasnio je.
A koja je to priča bila?
''Jako je jednostavno napraviti lijepu fotku lijepe žene u studiju. Ali, rijetko se događaju neke produkcije s nekom pričom. Naša ideja je bila da je predstavimo kao ikonu 1980-ih i stavimo je u priču – ona puši u avionu, a znamo da je to danas nemoguće, igra na stolu, vozi avion... Nekakva filmska priča bez nekih detalja oko svake fotografije'', navodi Đačić.