asynchronous spacewarp
Oculus Rift od sada i na slabijim računalima
Tekst članka se nastavlja ispod banera
Oculus Rift je divna ideja, ali osim paprene cijene po kojoj dolazi igrači moraju biti spremni izdvojiti još hrpu novaca za PC dovoljno snažan da pokreće tu tehnologiju. Barem je tako prije bilo, no ubuduće to neće biti problem jer je minimalna Oculus Rift konfiguracija snižena pazite sad – asynchronous spacewarp tehnologijom.
Ukratko, riječ je o stvarnoj tehnologiji koja uspoređuje trenutnu sličicu na ekranu prijašnjom, traži razlike i onda stvara umjetnu sliku prostora s obzirom na igračeve pokrete i kontrole. To omogućuje računalima da vrte igre u duplo manje FPS-a i postižu isti rezultat kao dosad ciljanih 90 sličica po sekundi.
Oculusov direktor Brendan Iribe kaže kako takvo igranje ne može zamijeniti dojam igranja u 90 sličica po sekundi, ali je dovoljno kvalitetno i pouzdano da službeno omoguće izvedbu na slabijim konfiguracijama. Najbolja je stvar što je popravak softverski, pa će nam ubuduće za Oculus Rift samo trebati nešto ekvivalentno Intel i3-6100 ili AMD FX4350 te Nvidia 960 grafičkoj kartici, piše Hcl.hr