BIS Research
Svjetsko tržište mobilnih igara biti će vrijedno više do 58 milijardi dolara
Tekst članka se nastavlja ispod banera
Tržište mobilnih igara raste iz dana u dana. Nove igre, novi uređaji i novi igrači jamče da će i u budućnosti izrada i prodaja mobilnih igara biti unosna djelatnost.
Prema predviđanjima BIS Researcha, svjetsko tržište mobilnih igara moglo bi u sljedećih 5 godina premašiti vrijednost od više od 58 milijardi dolara. Za usporedbu, u 2016. godini svjetsko tržište mobilnih igara vrijedilo je 32,29 milijarde dolara.
Naime, tržište mobilnih igara tijekom proteklih godina doživjelo je brojne promjene. Od cijelog niza tehnoloških inovacija pa do sve većeg broja korisnika mobilnih uređaja. Upravo je velik broj korisnika različitih interesa i dobnih skupina potaknuo razvoj različitih mobilnih igara, javlja Zimo.co.
Razvoj proširene i virtualne stvarnosti u industriji igara omogućio je programerima stvaranje novih vrsta mobilnih igrala koje se temelje upravo na tim novim tehnologijama.
Prema njihovom istraživanju, u 2016. godini najveći udio na tržištu mobilnih igara držale su strategije i mozgalice, a u sljedećih pet godina očekuje se njihov dodatni rast. Najisplativije igre diljem svijeta su ujedno i one koje su najpopularnije poput Clash of Clans, Game of War: Fire Age i Puzzles and Dragons.