Filmovi, igre, zabava...
Netflix želi biti središte zabave kod kuće
Tekst članka se nastavlja ispod banera
Netflix posljednjih godina polako priprema teren i za osvajanje tržišta videoigara. Na početku su počeli s predstavljanjem mobilnih igara baziranih na njihovim popularnim serijama poput Stranger Thingsa, a s vremenom su preuzeli i kompanije za razvoj videoigara, čime su jasno dali do znanja kako su njihove ambicije puno veće od jednostavnih mobilnih igara.
Ovaj tjedan kompanija je najavila novi korak svoje gamerske strategije, a to je streaming videoigara direktno na TV. Na početku, šef tvrtke za gaming Mike Verdu najavio je ograničeno testiranje streaminga za mali broj korisnika i to samo na dva tržišta - kanadsko i britansko, javlja Zimo.
Osim na televizorima, podrška za streaming njihovih igara uskoro stiže i na osobna računala te će, u ovoj fazi, korisnici imati na raspolaganju samo dvije igre. Jednu igru (Oxenfree) potpisuje Night School Studio, kompanija koju je Netflix preuzeo prije dvije godine, dok je druga igra Molehew’s Mining Adventure.
Danas smo napravili prvi korak u razvoju igara koje će se moći igrati na svakom uređaju na kojem naši članovi uživaju u Netflixu - na televizorima, računalima i mobilnim uređajima, najavio je novitete Mike Verdu.
Za upravljanje igrama, barem na početku, neće biti potreban poseban kontroler, već će se njima moći upravljati putem posebne aplikacije koja će se moći preuzeti na iPhone i Androide.
Aplikacija pretvara smartphone u virtualni kontroler, odnosno na ekranu telefona pojavit će se tipke za upravljanje smjerom i akcijske tipke. Kada igre budu dostupne na računalima, njima će se moći upravljati tipkovnicom i mišem.
Prilikom najave mogućnosti streaminga i na televizore, Verdu je posebno naglasio kako je Netflix još u jako ranoj fazi svog "gamerskog putovanja" te da je kratkoročni cilj prvenstveno testirati streaming tehnologiju i kontroler te s vremenom poboljšati iskustvo korisnika.
Nakon toga, odnosno kada ekipa iz Netflixa bude zadovoljna sa servisom i njegovom kvalitetom, možemo očekivati širenje dostupnosti streaminga i na druga tržišta te s vremenom i sve veći broj videoigara.