Vita zadnja
Sony odustao od razvoja dlanovnih konzola
Tekst članka se nastavlja ispod banera
Prošlo je već pet godina otkad je Sony predstavio drugu generaciju dlanovnog PlayStationa te su u gamerskim krugovima počela nagađanja o potencijalnoj trećoj generaciji uređaja.
No, svi ljubitelji PlayStation Portablea i PlayStation Vite bit će razočarani odlukom iz Sonyja jer je na gamerskom sajmu koji se održava u Tokiju izvrši direktor Sony Interactive Entertainmenta Andrew House na pitanje o novoj dlanovnoj konzoli odgovorio je s kratim i jasnim – ne.
Rekao je kako za PS Vitom nije bilo velike potražnje izvan Japana i azijskih tržišta te da ne namjeravaju više razvijati ovakve uređaje jer se životni stil potrošača okrenuo prema dominaciji pametnih telefona, kao uređaja koji ljudi uvijek nose sa sobom i koji stalno koriste.
U budućnosti bi, smatraju u Sonyju, upravo pametni telefoni trebali biti dominantna platforma za mobilni gaming te je kompanija već osnovala studio za razvoj igara fokusiran isključivo na mobilne igre u kojem "programeri trenutno rade fantastičan posao". Umjesto na dlanovnom PlayStationu, gameri će u igrama uživati na ekranima mobilnih telefona – s obzirom na sve veće i kvalitetnije ekrane i sve bolji hardver, možemo očekivati još atraktivnije i bolje igre, piše Zimo.co.
Sony je i ranije pokušavao iskustvo PlayStationa prebaciti na pametne telefone te je početkom ovog desetljeća predstavio prvi "PlayStation Phone", Xperiju Play koja je imala klizni dio na kojem su se, umjesto tipkovnice, nalazile kontrole za upravljanje igrama, no uređaj nije privukao previše korisnika.
House se dotakao i Nintendove nove konzole Switch koja se može koristiti i kao dlanovna konzola, tj. tablet na temelju čijeg je uspjeha tržišna vrijednost Nintenda porasla za 21 milijardu dolara ove godine. Rekao je kako je to hibridni uređaj te potpuno drugačija strategija i pristup tržištu te da ekipa u Sonyju u takvim uređajima ne vidi veliku tržišnu priliku.
Inače, na odustajanje od budućeg razvoja novih dlanovnih konzola možemo gledati kao na dio taktike kojom je započeo izvršni direktor kompanije Kazuo Hirai prije nekoliko godina – on se odlučio fokusirati na manji broj proizvoda, a njegova vizija PlayStationa jest kao centralnog uređaja digitalne zabave u kućanstvima.